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Juvalia & You: Das erste Partykonzept für Schmuck legt los

Nach den großen internationalen Finanzierungsrunden für Chloe & Isabel, Stella & Dot, Julep & Co. sind gerade eine ganze Reihe von online getriebenen Shoppingparty-Konzepte in der Pipeline. Als erstes hat letzte Woche der Springstar-Inkubator von Klaus Hommels und Oliver Jung Juvalia & You in Berlin an den Start gebracht.

"Throughout the coming weeks, JUVALIA & YOU will be hosting roadshows in major cities to identify the initial members of its sales force, known as “Stylists”.

JUVALIA & YOU Stylists sell jewelry to customers at gatherings known as “StyleShows” at home, in the office, or online on their personalized websites. Amazing service combined with chic yet affordable products and dedicated Stylist’s websites create the ideal social commerce model.

The company endeavors to recruit several thousand Stylists this year. The typical piece of jewelry will cost less than €50, while JUVALIA & YOU Stylists will receive more than 25% in commission on each sale.

Top performing Stylists can expect to make up to €400,000 per year by selling jewelry to their friends, peers and social networks and by building their own sales teams."

Wir hatten das Thema Shopping Parties bei den letzten Live Shopping Days erstmals groß auf der Agenda, nachdem wir vorher schon immer wieder über die Innovationspotenziale in diesem Marktsegment berichtet hatten.

Auch auf der Exceed 2012 werden wir im Rahmen der Gender-Debatte wieder intensiv über Markt und Möglichkeiten diskutieren.

Springstar hatte sich zuletzt durch den Verkauf von Casacanda Anteile am derzeit hoch gehypten Shoppingclub Fab.com gesichert.

Laut Deutsche Startups soll auch Stella & Dot hierzulande in den Startlöchern stehen

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