Passend zu My Mix (“Wie sich Amazon mit neuen Shoppingwelten für morgen rüstet”) hat Amazon heute Spark präsentiert (“Find, follow & share your interests”) als nächste seiner Shoppingwelten:
“Amazon Spark is a place to discover things from people who share your interests. Whether you’re looking for inspiration for home décor or seeking advice for the best long-distance running shoes, Spark makes it easy to discover—and shop—stories and ideas from a community that likes what you like.”
Techcrunch hat sich Spark genauer angesehen (“Amazon launches Spark, a shoppable feed of stories and photos aimed at Prime members”).
Im Gespräch ist außerdem, dass Amazon an einem Messagingdienst arbeitet (“Is Amazon working on a new messaging app called Anytime?”).
Frühere Beiträge zum Thema:
- My Mix: Wie sich Amazon mit neuen Shoppingwelten für morgen rüstet
- Echo Look: Amazon präsentiert Styling-Kamera für Frauen
- Alles Amazon: Die aktuellen Wachstumsstrategien im Blick
- Collections: Wie sich Amazon von Pinterest inspirieren lässt
- Best of Exchanges 2016: Quo vadis, Amazon?
Kategorien:Amazon
Kommentar verfassen