Aus Online-Sicht war die Bread & Butter von Zalando bei der Premiere im letzten Jahr eher enttäuschend. In diesem Jahr allerdings scheint für die Festivalbesucher auch in Sachen (Mobile-)Shopping mehr geboten:
“Enhance your festival experience by collecting Bread & Butter highlights in your personal feed. Everything from videos, images and the most up-to-date info about brands or products can be collected here.
After the fashion shows, through your wristband, shopping on zalando.com is instantly possible.
Register on-event once you get your wristband to access and explore your feed immediately. Just tap the my&& sensors that you’ll find everywhere at Arena Berlin. Have fun and enjoy the festival!”
Die Bread & Butter by Zalando findet vom 1.-3. September in Berlin statt. Und Exciting Commerce wird auch dieses Jahr wieder vor Ort sein. Eindrücke vom letzten Jahr gabs u.a. in den Exchanges #151.
Frühere Beiträge zum Thema:
- Glossycon, Bread & Butter und ein mögliches Goodreads Festival
- Zalando übernimmt die Bread & Butter – für Mega-Events
- Exchanges #14: Warum Zalando in Mega-Events investieren sollte
Kategorien:Zalando
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