Enjoy tüftelt an neuen Zustellservices für Marken und Hersteller

Wo liegen die Potenziale in der Zustellung? Enjoy positioniert sich zunehmend mit speziellen Zustellservices als Partner für Marken und Hersteller, die in den Online-Direktvertrieb drängen.

So hat Enjoy für den Uhrenhersteller Tag Heuer Personal Atelier gestartet („Tag Heuer Launches Personal Atelier – A Luxury Delivery Experience“):

„Personal Atelier complimentary service creates a new paradigm of home delivery, as it allows the online customer to receive the level of personal attention one would expect from a luxury brand delivered right to their doorstep.“

Für Sonos gibt es als Zustelloption jetzt von Enjoy den up&running-Service:

„Enjoy has delivered and set up thousands of Sonos products over the last two years. And we’re going to keep doing that. Just under a fun, new name.

Introducing Sonos up&running, brought to you by Enjoy. When you purchase a product from Sonos.com, simply select up&running as your delivery method. Then, you’ll choose when and where you’d like to have your sound system set up, and a friendly Enjoy Expert will bring it you for free in-home setup.“

Enjoy hatte schon angekündigt, mit seinen Services auch in weitere Branchen vordringen zu wollen („Enjoy sieht sich auch in Branchen wie Fashion oder Banking“).

Frühere Beiträge zum Thema:



Kategorien:Brands

Kommentar verfassen

Entdecke mehr von Exciting Commerce

Jetzt abonnieren, um weiterzulesen und auf das gesamte Archiv zuzugreifen.

Weiterlesen