Wo liegen die Potenziale in der Zustellung? Enjoy positioniert sich zunehmend mit speziellen Zustellservices als Partner für Marken und Hersteller, die in den Online-Direktvertrieb drängen.
So hat Enjoy für den Uhrenhersteller Tag Heuer Personal Atelier gestartet (“Tag Heuer Launches Personal Atelier – A Luxury Delivery Experience”):
“Personal Atelier complimentary service creates a new paradigm of home delivery, as it allows the online customer to receive the level of personal attention one would expect from a luxury brand delivered right to their doorstep.”
Für Sonos gibt es als Zustelloption jetzt von Enjoy den up&running-Service:
“Enjoy has delivered and set up thousands of Sonos products over the last two years. And we’re going to keep doing that. Just under a fun, new name.
Introducing Sonos up&running™, brought to you by Enjoy. When you purchase a product from Sonos.com, simply select up&running™ as your delivery method. Then, you’ll choose when and where you’d like to have your sound system set up, and a friendly Enjoy Expert will bring it you for free in-home setup.”
Enjoy hatte schon angekündigt, mit seinen Services auch in weitere Branchen vordringen zu wollen (“Enjoy sieht sich auch in Branchen wie Fashion oder Banking”).
Frühere Beiträge zum Thema:
- Wie Media Saturn und Best Buy auf Enjoy reagieren
- Enjoy sieht sich auch in Branchen wie Fashion oder Banking
- Enjoy-Macher Ron Johnson über die Pläne für das 2. Jahr
- Enjoy holt weitere $50 Mio. für den Elektronikhandel von morgen
- Exchanges #186: Die Logistik am Limit 2017/18
Kategorien:Brands
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