Nachdem in der Startup Battle auf der Techcrunch Disrupt Konferenz gestern Swoopo als Inspirationsquelle für Off & Away diente, war heute Groupon die Inspiration für ChompOn ("ChompOn Is A White-Label Platform For Groupon-Like Deals
"):
"ChompOn’s platform allows businesses to easily create a deal of the day
(which is hosted on ChompOn), and set limits on the discount, how many
people can access the sale and how long the sale is available for. The
business can send the deal out via a link on Twitter, over email, and on
Facebook.ChompOn also aims to help businesses create repeat customers
by offering extra discounts for users who Fan their Facebook page, share
the deal on Twitter or write a Yelp review."
Wir hatten kürzlich SyncFu vorgestellt, das ebenfalls eine Groupon-Lösung für Händler anbietet.
- TC
Disrupt Startups #1: Off & Away, UJam, FluidDB - SyncFu ermöglicht jedem Shop eigene
Groupon-Aktionen - Groupon-Deals: $135 Mio. für Groupon; weitere
$14 Mio. für Living Social
Kategorien:Crowdsourcing, Live Shopping, Shopboerse
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