Wie geplant übernimmt Overstock von Bed Bath & Beyond alles außer das Filialgeschäft für 21,5 Mio. Dollar. Was Overstock damit vorhat, gabs gestern und heute:
“Within the next week, Overstock plans to re-launch the Bed Bath & Beyond domain in Canada, followed weeks later by the re-launch of a refreshed website, mobile app, and loyalty program in the United States.
New and existing customers of both Overstock and Bed Bath & Beyond will experience a single online shopping destination — bedbathandbeyond.ca in Canada and bedbathandbeyond.com in the U.S. — for millions of quality furniture and home furnishings products available at affordable price points for every budget.
Overstock is re-branding its Club O loyalty program as Welcome Rewards. The newly branded Welcome Rewards program will continue to offer 5% reward dollars for all purchases that can be fully redeemed in subsequent transactions.
“Combining the strengths of the Overstock operational model and the Bed Bath & Beyond brand will create a powerful synergy,” Johnson said. “I’m excited for consumers to experience the new Bed Bath and an even bigger and better Beyond.”
Zur Pressemitteilung gehört auch noch eine Präsentation (PDF):
Wir sind gespannt, was Overstock, das sich ja schon länger als Home & Living Player versteht, aus Bed Bath & Beyond herausholen kann.
Langfristig soll es demnach nur noch eine Marke geben.
Frühere Beiträge zum Thema:
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Kategorien:Home & Living, Shopboerse
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