In drei Jahren will Shein Marktplatz-Umsätze von 20 Mrd. Dollar (GMV) erzielen und hat dafür jetzt ein Anreizprogramm angekündigt.
Damit sollen “100,000 high-potential and high-performing marketplace sellers” Jahresumsätze von 100.000 Dollar erreichen und 10.000 davon 1 Million Dollar und mehr machen:
“SHEIN has announced that Mexico will follow Brazil and the U.S. in officially launching integrated marketplaces on the site in-country. Launches in Germany, Spain, France and Italy will soon follow suit.
100,000 high-potential and high-performing marketplace sellers will also receive incentives and mentorship to hit annual sales milestones of US$100,000 within three years, with 10,000 sellers put on a fast-track program to achieve US$1Million in annual sales within three years.
In the last decade, SHEIN has built up its digital and social outreach mechanics to become one of the most recognized and mentioned brands on social media. Marketplace sellers will be able to leverage SHEIN’s brand to gain a foothold in brand recognition among SHEIN’s global customer base.”
Shein hatte seinen Marktplatz kürzlich offiziell angekündigt und trommelt gerade auf Messen und Konferenzen für sich:
Jüngsten Berichten zufolge peilt Shein für 2025 Umsätze von 59 Mrd. Dollar und ein GMV von 81 Mrd. Dollar an und sieht sich mit 142 Millionen Kundinnen heute schon weit vor Ebay.
Frühere Beiträge zum Thema:
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- Shein sieht sich mit 142 Millionen Kundinnen bereits vor Ebay
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